Vi som skriver gör det i olika kapaciteter och orsaker, men alla har kommit hit för att få stöd av varandra i kampen mot psykisk ohälsa. Ni är välkomna att kontakta oss ifall ni vill blogga med oss.

tisdag 12 juni 2012

Hej!

Har det ganska tufft sen den har bloggen startades så därför har jag inte skrivit något här och knappt något i min egen blogg.
Klantade till det rejält förra Fredagen drack kopiösa mängder sprit (4,0 i promille) och eftersom jag äter 12 olika mediciner så blev jag medvetslös och fick åka lite ambulans.
Mitt blodvärde var ju helt åt helvete oxå eftersom jag äter blodförtunnade mot mina proppar.
Blev inlagd på MAVA ett par dag och blev "erbjuden" att lägga in mej på psyk för att landa lite,men tackade nej.

4 kommentarer :

  1. antar att det var av sorg du drack
    jag kanske inte ska anta något iofs
    väldigt glad att du är vid liv!
    tror du inte att någon vecka eller 2 på psyk kan vara bra? jag föredrar det när mitt liv går åt helvete. men jag ska inte predika. vi är alla dårar i den här världen. hoppas du mår bättre nu än när du bestämde dig för att dricka så mycket?
    kram

    SvaraRadera
  2. Usch vad otäckt det låter.. Jag är också glad att du är vid liv! Livet är ju som det är och då orkar man inte, det tror jag nog att alla vi här förstår. Hoppas jag. Kram!

    SvaraRadera
  3. sv. vad skulle ni vilja att jag skrev om isåfall? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. du gör som vi andra gör! titta på våra inlägg och så.. det finns lite riktlinjer
      du kan ju skriva om vad du vill egentligen

      Radera