Vi som skriver gör det i olika kapaciteter och orsaker, men alla har kommit hit för att få stöd av varandra i kampen mot psykisk ohälsa. Ni är välkomna att kontakta oss ifall ni vill blogga med oss.

lördag 27 juli 2013

Hej, jag är tillbaka igen tror jag

Vill börja med att be om ursäkt för min frånvaro.  Det har gått en lång tid sedan jag var aktiv här och på min egen blogg.

Saker händer hela tiden samtidigt som inget händer och jag är bara så trött, , trött på att eländet aldrig verkar ta slut.

Har inte haft ork eller kraft att ta tag i något på sistone.  Dock sakta men säkert börjar jag väl förlika mig med tanken att jag nu har fibromyalgi.

Det tär på mig att alltid är det något, är psyket bra då rasar kroppen.  En operatiob varje år sedan min 18 års dag, det finns snart inget mer att plocka ur min kropp. Och nu, för några månader sedan kom nästa dom. Fibromyalgi,  jsg är nyligen fyllda 24 år och livet är inte rättvist flr fem öre.

2 kommentarer :

  1. Hej!
    Nyligen diagnostiserad med Fibromyalgi tänkte om du kunde skriva ut adressen till din blogg /Benzo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du hittar mig under fliken "vi som skriver här" Lolita-att leva med adhd. :-)

      Radera