Vi som skriver gör det i olika kapaciteter och orsaker, men alla har kommit hit för att få stöd av varandra i kampen mot psykisk ohälsa. Ni är välkomna att kontakta oss ifall ni vill blogga med oss.

söndag 17 november 2013

tack för kärleken.


för inte så längesedan lade jag på telefonen, efter att ha pratat i en timme med hon som får hela min värld att bli ljus och färggrann mer ofta än någonsin. och alla ni systrar och bröder är smått anledningen till att jag och hon fick kontakt igen, hittade kärleken och nu andas i takt. mitt psykiska mående far åt alla håll på en och samma gång. men mitt i allt det kaotiska kaoset finns hon. en sådan viktig del i mitt tillfrisknande - både hon, men även att våga känna känslor och våga gör mig själv så fruktansvärt sårbar.

vill även tacka er alla för att ni överhuvudtaget existerar och att vi tillsammans håller en sådan här viktig mötesplats vid liv.

1 kommentar :