Vi som skriver gör det i olika kapaciteter och orsaker, men alla har kommit hit för att få stöd av varandra i kampen mot psykisk ohälsa. Ni är välkomna att kontakta oss ifall ni vill blogga med oss.

torsdag 16 oktober 2014

Yohanna - en snabb presentation

Hejhej!

Yohanna är namnet, 25 år gammal och bosatt i Hälsingland. Musik, kroppsmodifikation, dansa, snus, pingviner, ugglor, kaffe, cola på burk, min hund, litteratur, skriva, parkhänga och mycket mer är väl mina intressen. Och självfallet mina vänner & familj.

PTSD, Borderline, ADD, ätstörning, bipolär typ II, fibromyalgi... ja, listan kan göras lång. Jag har haft kontakt med både öppen och slutenvården länge. Nu medicinerar jag och väntar på DBT samt behandling för min ätstörning. Livet...

Jag blev glad när jag blev tillfrågad om att blogga här. En fristad. Ventil. Välbehövligt! Jag kommer nog skriva ganska blandat, mitt första inlägg kommer strax.

Jaja, jag ska väl inte bli långrandig. Vi ses o marschallens skugga, amen.

5 kommentarer :

  1. Välkommen i gänget!
    Ska bli intressant och se vad du har att berätta här framöver.

    SvaraRadera
  2. Välkommen finaste Yohanna. En fristad behövs. En ventil där man inte blir dömd.
    <3

    SvaraRadera
  3. Är glad att du vill skriva här och man får vara så kort- eller långrandig man behöver. Välkommen!

    SvaraRadera
  4. Välkommen hit Yohanna,

    Hoppas bloggen ger dig något!
    Pingviner och ugglor (y)

    SvaraRadera
  5. Välkommen! Ska bli kul att läsa vad du har att dela med dig av. Och jag känner igen dig från någonstans. Vet inte riktigt vart ifrån bara.

    SvaraRadera