Vi som skriver gör det i olika kapaciteter och orsaker, men alla har kommit hit för att få stöd av varandra i kampen mot psykisk ohälsa. Ni är välkomna att kontakta oss ifall ni vill blogga med oss.

onsdag 13 mars 2013

Jag säger hej då!

Hej fina ni!

Jag har inte skrivit på den här bloggen så länge, men ändå har jag nu bestämt mig för att "avgå". Jag har för mycket med min egen blogg och andra jobb/uppdrag för att hinna med den här bloggen också.

Jag är såklart glad för att jag fick vara med er, och jag önskar er all lycka till. Fortsätt att kämpa på, livet kommer bli bättre.

Vill ni följa med mig på min kamp mot borderline på behandlingshem så finns min blogg En flicka som är stark, länkad till vänster ett litet tag till innan den kommer plockas bort.

Var rädda om er!!

Stor kram från En flicka som är stark

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar