Vi som skriver gör det i olika kapaciteter och orsaker, men alla har kommit hit för att få stöd av varandra i kampen mot psykisk ohälsa. Ni är välkomna att kontakta oss ifall ni vill blogga med oss.

tisdag 12 mars 2013

Länktips (igen)

Heppåer!

Jag fick tips om ännu en sida angående bipolär sjukdom, jag har inte gått igenom den själv för jag mår inge bra, men den verkar bra och det finns massor med information.

Intresseföreningen för bipolär sjukdom - IBIS

Samtidigt passar jag på att lägga in både denna länk samt den jag tipsade om här i bloggen tidigare, Föreningen Balans, som vänder sig till ett lite bredare spektrum av psykisk sjukdom, i länksamlingen.

Mitt eget skit kan ni läsa om på RockerAnna ifall ni funderar på varför jag mår skit och inte orkar bakgrundskolla så himla mycket..


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar