Vi som skriver gör det i olika kapaciteter och orsaker, men alla har kommit hit för att få stöd av varandra i kampen mot psykisk ohälsa. Ni är välkomna att kontakta oss ifall ni vill blogga med oss.

torsdag 13 september 2012

Å.N.G.E.S.T

Hemsk ångest. 

Hela jag är fylld av ångest och jag vill bara sova men kan inte. Visst vi alla har nätter som den här men var inte beredd på ett bakslag just nu. 

Dövat mig med 3 ml theralen så imorgon blir ingen rolig dag. Theralenbakis är något av det värsta som finns. Men hellre det än ha det så som det är nu. 


Det blev lite rörigt nu men behövde bara få skriva av mig lite. 

4 kommentarer :

  1. Är du vaken nu eller? Jag hoppas det hjälpte något och att du sover nu.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas också att du sover nu, och att det hjälpte att du fick skriva av dig.

    Annars finns jag och inzi här ute i natten.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Sent som vanligt, men jag hoppas att du fick sova och att du inte mår allt för sketet idag!

    SvaraRadera
  4. Tack för er omtanke. Somna tillslut men hela dagen igår blev förstörd för sov bort den. Tur jag har en underbar kille som tog hand om min lilla vovve:)

    SvaraRadera