Vi som skriver gör det i olika kapaciteter och orsaker, men alla har kommit hit för att få stöd av varandra i kampen mot psykisk ohälsa. Ni är välkomna att kontakta oss ifall ni vill blogga med oss.

onsdag 19 september 2012

Hej, det är jag som är Baby Borderline!

Jag gör ett nytt försök att förstå mig på hur blogger fungerar. Har försökt att posta inlägg här tidigare men jag tycks vara helt handikappad gällande att använda blogger då jag annars bloggar via wordpress. Men nu gör jag ett nytt försök.

Det är jag som är Baby Borderline, och jag blev tillfrågad av Inzi om jag ville skriva här på Sister in Arms, vilket jag givetvis gärna ville. Dock har jag haft det lite upp och ner i livet under en period och knappt ens orkat uppdatera min egen blogg, därför har jag inte heller orkat skriva här. Men nu börjar saker och ting att vända på sig och jag börjar se ljuset igen.

Så jag hoppas att kunna tillföra något vettigt här på Sister in Arms, jag ska göra mitt bästa. :-)


3 kommentarer :