Vi som skriver gör det i olika kapaciteter och orsaker, men alla har kommit hit för att få stöd av varandra i kampen mot psykisk ohälsa. Ni är välkomna att kontakta oss ifall ni vill blogga med oss.

onsdag 12 september 2012

OBS! Akta er! Bedrägeri!

Jag tycker att ni skall kolla in mitt senaste inlägg genast. 
Inget "reklam-inlägg" detta för min blogg, men jag
vill inte att andra skall råka ut för något liknande
och ha betalat för något som inte ens existerar!!!
Jag veta att många söker lägenheter.
Jag blev lurad, av en bedragare. 

Om ni kollar min blogg så kan ni se hur det gick till
och eventuellt kolla om ni kanske fått samma/liknande svar!  

Man måste akta sig!!! 


Den här personen verkar lura folk på blocket.se främst,
inte bara boenden, utan också saker, som cyklar, dörrar etc! 

 Och som psykiskt sjuk blir en sådan här
situation ÄNNU MER påfrestande, man har redan
så mycket i huvudet och på gång i sitt liv,
att man kan inte bli lurad av dumjävlar på internet också!

HÄR ÄR INLÄGGET!



1 kommentar :

  1. det är FVCKED UP! allt som har hänt dig det senaste:( stor kram
    synd att jag inte är kvar i göteborg så vi kunde tagit en shoppingrunda och en lång fika (kaffeee + gratis wifi på condeco bland flera av caféerna

    SvaraRadera