Vi som skriver gör det i olika kapaciteter och orsaker, men alla har kommit hit för att få stöd av varandra i kampen mot psykisk ohälsa. Ni är välkomna att kontakta oss ifall ni vill blogga med oss.

tisdag 13 november 2012

Concerta


Hej alla.

Så idag genomgick jag ett test, fick concerta, gick på stan, kom tillbaka till läkaren, gjorde om samma test. Resultaten var 0 respektive 100. Läkarna var överväldigade. Jag var överväldigad eftersom jag kunnat gå på stan, läsa tidningen, titta på kläder, fikat med mig själv. Allt i totalt lugn. Det var fantastiskt.

/Glittervargen

4 kommentarer :

  1. Hej,

    Låter fantastiskt!
    Visste inte det fanns sådana tester att tillgå. Det låter alltid som att det är sådan osäkerhet och misstro kring de som får diagnoserna och concerta, så detta var jättekul att höra! Hoppas det håller i sig =)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det låter ju hur bra som helst! Jag är glad att du har fått en medicin som fungerar!

    SvaraRadera
  3. Härligt att det fungerar! Kan relatera till känslan själv. När jag fick testa Concerta sa fästmannen när vi var på stan: "Men du verkar ju inte alls stressad." Till vilket jag förvånat konstaterade att jag inte var det. Ska själv få testa andra CS mediciner eftersom Concerta fuckade min sömn alldeles för mycket. Hoppas att det går fortsatt fint för dig!

    SvaraRadera
  4. Good day! This is my first visit to your blog!
    We are a group of volunteers and starting a new initiative in a community in
    the same niche. Your blog provided us useful information to work on.
    You have done a extraordinary job!
    Look at my page ... symptoms of add in adults

    SvaraRadera