Vi som skriver gör det i olika kapaciteter och orsaker, men alla har kommit hit för att få stöd av varandra i kampen mot psykisk ohälsa. Ni är välkomna att kontakta oss ifall ni vill blogga med oss.

torsdag 29 november 2012

ADD, eller inte ADD...



Imorgon skall jag till min sista testning angående diagnos inom ADHD/ADD-spektrat. Vet inte vad jag skall förvänta mig. Har haft en vidunderlig vecka av ångest, men tagit mig i vargkragen varenda jävla dag, hasat och ålat mig fram till denna morgondag då jag äntligen ska få svar. Positivt eller negativt, oavsett så är det en stor milstolpe i mitt dåliga mående.

Hoppas ni alla har en ok vecka!

/Glittervargen





7 kommentarer :

  1. fruktansvärd vecka. men jag älska ditt kämpande.

    massa kramar.

    ps. vart köper jag vargtröja?

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, det är handleder.blogspot.se som jag tror tyckte vargtröjor och psykhälsa hörde ihop, du får läsa mer där
      tror inte det spelar så stor roll vart du köper din vargtröja dock, bara det är en t-shirt eller tröja med ett vargmotiv på

      Radera
  2. din medicin fungerade bra förra veckan? är det upp och ner?
    kram

    SvaraRadera
  3. Vargtröja köper man på alla ställen där man är säker på att man inte hittar några vanliga snygga kläder. Haha.

    ADD och concerta blev det för övrigt! Jobbar på och väntar på resultat! Hoppas på det bästa. Kramar till er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ps. glöm inte att tagga alla dina inlägg med ditt nick 'Glittervargen'

      kram

      Radera
    2. Grattis :) medicinen förändrar ganska mycket....sj väntar jag fortfarande på utredningen :(

      Radera