Vi som skriver gör det i olika kapaciteter och orsaker, men alla har kommit hit för att få stöd av varandra i kampen mot psykisk ohälsa. Ni är välkomna att kontakta oss ifall ni vill blogga med oss.

onsdag 30 oktober 2013

En förfrågan

Vi har blivit tillfrågade av personen som skriver på följande blogg: http://glominteattandas.wordpress.com/ om vi kan tänka oss att dela detta här på bloggen. Det är självklart frivilligt om man vill ta kontakt med personen i fråga eller inte. Väljer att dela med den här för media belysning på problemen inom psykiatrin kan sällan bli för många.

"Min vän Isabella Westerberg som är journalist vill väldigt gärna komma i kontakt med människor som har eller har haft borderline och kan tänka sig att prata om det. Känner kanske du att borderline är ett ämne som behöver belysas mer? Det här kan vara en möjlighet att vara en del i det! Här kommer lite info från Isabella;
Jag heter Isabella och är tv-journalist. Just nu håller jag på att titta på hur borderlinepatienter behandlas i vården. Jag skulle vilja prata med dig som vill berätta din historia om hur det fungerar i vårdkarusellen med långa väntetider och möten med olika vårdinstanser. Hur det funkar att få hjälp helt enkelt. Vi kan ringa varandra i ett första steg. Kontakta mig gärna på isabella.westerberg@tv4.se Vänligaste, Isabella
Vill någon dela inlägget i sin blogg vore det toppen!"

1 kommentar :

  1. Jag såg samma inlägg hos Charlyene och publicerade direkt samma text på min egen blogg.

    SvaraRadera