Vi som skriver gör det i olika kapaciteter och orsaker, men alla har kommit hit för att få stöd av varandra i kampen mot psykisk ohälsa. Ni är välkomna att kontakta oss ifall ni vill blogga med oss.

onsdag 15 maj 2013

Jag ser ett ljus nu

Det går framåt, sakta men säkert.
Fick besked idag om att alla mina grejer är hämtade, och att dom kommer köras till mamma imorgon.
Tack vare att jag skrev här att jag mailar på rum, och fick en kommentar om ett tips på kollektiv så kanske har boende. Jag håller alla tummar och tår.

Har varit med E och R sedan i fredags, och jag är så tacksam att de två får mina dagar att gå.
Jag är inte fylld med ångest och tårar längre, utan jag har roligt och får tänka på annat.

Tack för att ni är ni!


2 kommentarer :

  1. Skönt att det verkar gå framåt. Håller tummarna om att det går vägen med bostaden!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är väldigt skönt faktiskt! :)
      Tackar!

      Radera