Vi som skriver gör det i olika kapaciteter och orsaker, men alla har kommit hit för att få stöd av varandra i kampen mot psykisk ohälsa. Ni är välkomna att kontakta oss ifall ni vill blogga med oss.

torsdag 18 april 2013

Frånvarande

Jag har varit frånvarande. Inte bara från denna blogg, utan från livet i sig. Jag finner inte någon kraft till något.

Det har hänt fruktansvärt mycket här. Mamma har efter tio års tid gått iväg och fått hjälp för sina alkoholproblem. Jag har blivit sambo. Min T har lagt in sig på avgiftning (äntligen).
Mamma och hennes man funderar på separation. Vi får se hur allting slutar. Just nu orkar jag inte bry mig.

Jag har försökt stänga av. Klarar inte av att lägga ner energi på saker som sker runt omkring mig.
Det jag ser fram emot just nu är att jag och min älskade sambo ska åka till åland och hälsa på en kär vän om ca en månad. Det var ungefär ett år sedan vi sågs sist, och det ska bli så underbart att bara få sitta och kedjeröka bort en hel kväll fylld med skitsnack, bara hon och jag. Precis som förut.

Jag hade planerat ett långt inlägg här nu. Bara få vräka ur mig massa skit, men jag har inte ens kraft till det för tillfället.
Jag hoppas det går bra för alla andra som är här inne. Både bloggare och läsare. :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar