Vi som skriver gör det i olika kapaciteter och orsaker, men alla har kommit hit för att få stöd av varandra i kampen mot psykisk ohälsa. Ni är välkomna att kontakta oss ifall ni vill blogga med oss.

lördag 5 maj 2012

Arbete om psyk i Örebro

Hej!
Jag heter Marie och har själv haft kontakt med psykiatrin i 8-9 år nu. Jag har fortfarande inte fått den hjälp jag behöver och har blivit felbehandlad många gånger.
Jag går nu på Örebo konstskola och håller på med ett projektarbete om den negativa sidan av psykiatrin. Det hela kommer förmodligen presenteras som en konstutställning här i Örebro.
Nu är det så att jag skulle behöva lite hjälp.. Jag undrar lite om det finns några läsare här från Örebro eller med anknytning dit som skulle vilja vara med och dela med sig av sina negativa erfarenheter.
Antingen med namn eller anonymt. Så finns det någon som vill dela med sig av läkarkommentarer som får en att rycka på ögonbrynen, felbehandlingar, kränkningar, ignorans m.m.

hör gärna av er till: marie.e.trygg@hotmail.com

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar