Vi som skriver gör det i olika kapaciteter och orsaker, men alla har kommit hit för att få stöd av varandra i kampen mot psykisk ohälsa. Ni är välkomna att kontakta oss ifall ni vill blogga med oss.

söndag 13 maj 2012

Info angående TorsdagsTema!

Det känns jätteroligt att det blev lite diskussion och känslor runt mitt inlägg om medberoende! Tack!

Väcker det andra tankar hos er så får ni hemskt gärna skriva om det, jag vet hur min hjärna lätt associerar (att ett ord som jag använder så ofta ska vara så omöjligt att lära sig stava till..) iväg och rätt vad det är så pratar jag om nåt helt annat än vad jag började med. Men det gör inget här!

Det jag egentligen ville ha sagt var att ni gärna får maila mig om ni har några önskemål angående tema, eller om ni vill att jag ska söka reda på info om nåt? Det finns kanske flera som läser den här även om de inte är med och skriver, har ni några förslag? Eller finns det nåt som ni inte vill/vågar skriva om själva? Jag vet inte, använd fantasin, maila mig. *kontaktannons*

rockeranna@hotmail.com


1 kommentar :

  1. håller med, roligt som bara den att vi kan växla lite ord och tankar, kanske skapa nya sätt att se på saker

    alla teman går självklart att diskutera vidare genom att skriva inlägg och tagga dem med veckotemats titel, precis som vanligt. inget egentligt sista datum mao
    dock får man nog vara specifik i rubriken t ex
    "torsdagtema 10/5-12 medberoende"
    som vanligt inget hugget i sten, tillsammans kan vi komma fram till vad som passar oss alla bäst i förslagslådan

    tack till Anna för insatsen och tack för värmande ord till vederbörande

    SvaraRadera