Vi som skriver gör det i olika kapaciteter och orsaker, men alla har kommit hit för att få stöd av varandra i kampen mot psykisk ohälsa. Ni är välkomna att kontakta oss ifall ni vill blogga med oss.

fredag 12 oktober 2012

Ensamhet

Har inte skrivit här inne av olika anledningar har knappt orkat med min egen blogg, jag har vissa perioder som det är väldigt svårt att få ur orden ur skallen.
Just nu ligger ja med en ny opererad axel ganska så trött,lite värk men det är väl som det ska vara.
Däremot har jag tok ångest som kom direkt dagen efter när narkosen och allt har släppt ordentlig jag känner igen det från förra gången jag opererades.

Jag borde vara glad det var tydligen en lyckad operation men ni som läst min blogg vet hur mycket tid jag spenderar på sjukhus och dom miljöerna och hur pass trasig denna kropp är...
jaja lite tankar fån sängen hoppas ni får bra ångestfri helg allihopa!

2 kommentarer :

  1. Fy vad hemskt! Vad är det för operationer om jag får fråga? Skador?

    Kram och hoppas dig en ångestfri helg om vi inte hörs innan

    SvaraRadera