Vi som skriver gör det i olika kapaciteter och orsaker, men alla har kommit hit för att få stöd av varandra i kampen mot psykisk ohälsa. Ni är välkomna att kontakta oss ifall ni vill blogga med oss.

fredag 19 oktober 2012

Mår dåligt, varit inlagd.

Mår skit, varför kan jag inte bara få lugn och ro, ensamheten driver mig till vansinne. Min stora sorg idag är att min dotter har de tufft. Måste kämpa nu för att hon ska få lugn och ro omkring sig. Har nyss kommit hem från sjukhuset,inlagd igen. Denna gång fick jag remiss för uppföljning. Lär ju inte hjälpa nåt. Men jag måste kämpa på, vet inte hur jag ska kunna förbättra mitt liv men jag måste börja någonstans och jag har börjat med att sätta fart med träningen. Har även gjort ett försök med att vara mer social och försöka träffa vänner som jag haft tidigare. Men de har inte lyckats så bra med den sociala biten. Får nog försöka skaffa nya vänner, kanske flytta till och med så småningom.

/ Skrivet av en väldigt trött och ledsen Isa

5 kommentarer :

  1. Läser och tar in
    många kramar till dig

    från en trött inzi

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen du få rätt på det snart! Du kämpar så hårt.
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Skickar krama och lite styrka! :)

    SvaraRadera