Vi som skriver gör det i olika kapaciteter och orsaker, men alla har kommit hit för att få stöd av varandra i kampen mot psykisk ohälsa. Ni är välkomna att kontakta oss ifall ni vill blogga med oss.

fredag 12 oktober 2012

Space Monkey Tipsar: AS Projekt

"KBT teamet i Göteborg har för närvarande ett forskningsprojekt för
personer inom Aspergers och ångest/depressionsproblematik. För dig som är
intresserad av projektet, hänvisar vi till vår hemsida: KBT Teamet"

Hemsidan verkar dock ligga nere för tillfället.  Tipsar om detta eftersom det har gett mig så oerhört mycket. Fick reda på i går att de har en plats kvar på forskningsprojektet. Kan varmt rekommendera det, hon som håller i sessionerna är underbar. Kontakta mig om du har frågor eller vill ta kontakt med teamet så kan jag ge dig hennes e-mail adress.

1 kommentar :

  1. Jag tycker det är skitbra att du lagt ut det här. massa fluff, pepsi max och lite princessvinkar åt ditt håll
    nämen, jag hoppas att någon som kan behöva det här hittar hit
    one never knows

    SvaraRadera