Vi som skriver gör det i olika kapaciteter och orsaker, men alla har kommit hit för att få stöd av varandra i kampen mot psykisk ohälsa. Ni är välkomna att kontakta oss ifall ni vill blogga med oss.

måndag 4 februari 2013

Arg som en bi.


Hej ^_^

Ibland blir jag så förbannat arg att jag vill bara lägga mig ner och ge upp. Blir så arg att jag bara vill gråta. Blir trött på försäkringskassan och alla så kallade försäkringsbolag. Man blir aldrig tagen på allvar. Om det inte är KRIS och kris anser dem att är om man drabbas av nått som cancer. (Kan förstå att det är kris med cancer) Hur får man såna människor att förstå? Att det är fan liv och död, det är kris. Men jag ska fan kriga. Ska inte ge upp. Mig blir dem inte av med i första hand eller.

 Har ni problem med försäkringskassan och försäkringsbolag? Hur har ni hantera det?


/Sayuri.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar