Vi som skriver gör det i olika kapaciteter och orsaker, men alla har kommit hit för att få stöd av varandra i kampen mot psykisk ohälsa. Ni är välkomna att kontakta oss ifall ni vill blogga med oss.

måndag 4 februari 2013

Ingen som helst ork

Varken i kropp eller knopp idag. Legat i sängen hela dagen och inte orkat resa mig upp ens för att ta en cigarett.
H kom hem och gick ut med hunden och lagade mat. Lyckades få i mig lite iallafall.

På tal om hunden, så går han mig på nerverna idag. Orkar inte med honom för fem öre. Allt han gör får mig att vilja låsa in mig på toaletten och inte ens titta på honom.
Men det går ju inte. Jag försöker hålla mig i skinnet och inte ta ut frustrationen på honom.
Nu är han iof lugn och ligger med huvudet i mitt knä.

Jag börjar få lite energi i kroppen nu, så jag funderar på att gå iväg och köpa cola.
Måste dock finna kraft för att orka klä på mig.



Hoppas på en mycket bättre dag imorgon!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar